Huisartspraktijk H.Gorter en M.Koelman
Oranjestraat 6
7681DM Vroomshoop
Klachten
We doen ons best om zo goed mogelijke medische zorg te
verlenen. Toch kan het gebeuren dat er zaken niet goed gaan
in onze praktijk en dat u niet tevreden bent met de geleverde
zorg.
We willen het graag van u horen als u niet tevreden bent. U
kunt ons dit laten weten door middel van een klachtenformulier
of een klachtenbrief. Hieronder kunt u een klachtenformulier invullen
of u kunt bij de praktijkassistente een klachtenformulier vragen.
daarop kan aangeven worden op welke manier u een reactie
wilt ontvangen.
Komt u er met ons niet uit: klacht indienen bij Skge
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen
met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw
huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen
partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een
klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website
van Skge.Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u
een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis
plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden
bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te
vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:
Skge
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt,
kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie
huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter
(een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiƫnten en uit leden
namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk
secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie vindt u op www.skge.nl.
Als u nog vragen heeft aan Skge, kunt u bellen naar 088 0229100.